فرمانده نیروی انتظامی مشهد از کاهش میزان جرائم در این شهرستان خبر داد و گفت: با روزه‌خواری در ملأعام برخورد قانونی می‌کنیم. ماه بوده و با افرادی که اقدام به روزه‌خواری و یا اقدام به توزیع مواد خوراکی در ملاعام می‌کنند، برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 17 June 2015
حجت نیک‌مرام در نشست خبری تشریح برنامه‌های پلیس برای ماه رمضان اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان اولویت اصلی پلیس در این

وی افزود: پاکسازی پارک‌ها، فضای سبز از افراد مخل نظم عمومی و مزاحم در دستور کار ما قرار دارد تا خانواده‌ها در این ایام بتوانند به راحتی از این محیط استفاده کنند.

نیک مرام در ارتباط با مناسبت‌های خاص این ماه خاطرنشان کرد: شب‌های قدر شرایط خاصی دارد به همین دلیل در این ایام مناطقی مانند حرم مطهر مملو از جمعیت می‌شود و نیازمند تمهیدات امنیتی ویژه خواهد بود که کنترل بر امنیت محورهای منتهی به حرم، اماکن و نقاط اطراف حرم به طور ویژه بررسی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد با بیان اینکه سال 94 جرائم سرقت ما نسبت به مدت مشابه سال 93 کاهش پیدا کرده، گقت: در اوایل امسال سرقت‌های مسلحانه نادری رخ داد که پس از آخرین سرفت به سرعت سارق دستگیر شد در همین راستا ما تمام کلانتری‌ها به طلافروشی‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها به صورت ویژه نظارت می‌کنند.

*تهیه بسته امنیتی برای بانک‌ها

وی با اشاره به اینکه با بررسی پلیس پیشگیری برای بانک‌ها بسته امنیتی تهیه شده و باید این تدابیر امنیتی توسط بانک‌ها پیاده‌سازی شود، عنوان کرد: مشکلاتی در صنف طلافروشان وجود دارد که بخشنامه‌هایی برای تامین امنیت آنها صادر شده اما متاسفانه رعایت نمی‌شود.

نیکمرام تصریح کرد: ماموران ما به طلافروشی‌ها تذکر لازم را داده‌اند و در طلافروشی مذکور که از آن سرقت شده اسناد رجوع ماموران پلیس و ارائه تذکرات بوده است که امیدواریم طلافروشان با دقت بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد با تاکید بر اینکه ما یکی از امن‌ترین استان‌ها و شهرستان‌های کشور هستیم، افزود: سرنخ‌های خوبی در پلیس آگاهی در مورد سرقت اخیر طلافروشی وجود دارد که امیدوارم به زودی اخبار خوبی در این زمینه دریافت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار