تصاویر جاسوسی قبلی نشان می‌دهند آئودی سخت مشغول توسعه نسل بعدی A6 است اما در همین زمان نیز تلاش‌هایی برای رقابتی نگه‌داشتن نسل فعلی داشته و تریم جدیدی را برای این خودرو تدارک دیده است.
کد خبر: ۵۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 03 October 2017

به گزارش تابناک : تریم جدید اسپورت به دیگر تریم های کنونی یعنی پریمیوم، پریمیوم پلاس و پرستیژ ملحق شده و انتظار می رود بهای آغازین 52175 دلاری داشته باشد.


با این پول شما یک سدان لوکس میدسایز و دیفرانسیل جلو با پیشرانه 2 لیتری توربویی را دریافت می‌کنید که قدرت 252 اسب بخاری دارد. سیستم کواتروی سفارشی باعث رسیدن قیمت خودرو به 54375 دلار می‌شود درحالی‌که با انتخاب پیشرانه 3 لیتری سوپرشارژردار که قدرت 340 اسبی دارد باید 58975 دلار پرداخت نمایید.


آئودی A6 اسپورت به‌صورت استاندارد دارای پکیج اپتیک مشکی است که باعث تیره شدن جلوپنجره و پوشش آینه‌های جانبی شده است. انتظار می‌رود این خودرو دارای چراغ‌های جلوی تیره و آینه‌های برقی و گرم شونده باشد. همچنین پایش نقاط کور در نصب خواهد شد. سیستم Pre Sense بخش عقبی نیز در A6 اسپورت وجود دارد که از حسگرهای راداری سپر عقب برای تشخیص برخوردهای این بخش استفاده می‌کند. زمانی که این موضوع رخ دهد خودرو شیشه‌ها و سانروف را بسته، چراغ‌های هشدار را فعال نموده و مهم‌تر آنکه پیش کشنده‌های برقی کمربندهای جلو را بکار می‌اندازد.


آئودی تلاش دارد با تریم جدید اسپورت فروش مدل A6 را افزایش دهد. فروش این خودرو در ماه‌های اخیر کاهش یافته و در بازه زمانی ژانویه تا آگوست تعداد 10567 دستگاه از این خودرو به فروش رفته که 12.7 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل است. این تفاوت در فروش ماه آگوست چشمگیرتر است که افت 29.6 درصدی را نشان می‌دهد.


آئودی با موفقیت نسل جدید A8 را ارائه کرده و مأموریت بعدی آن معرفی نسل جدید A7 اسپورت بک است. این رویداد قبل از پایان سال رخ خواهد داد و به احتمال زیاد اسپورت بک را در نمایشگاه لس‌آنجلس خواهیم دید. انتظار می‌رود نسل جدید A6 نیز در سال 2018 معرفی گردد.


توضیح: تصاویر به آئودی A6 Competition 2017 تعلق دارند.






منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار