براساس یک تحقیق مشخص شد خوردن یک سیب در روز می‌تواند با چاقی مبارزه کند.
کد خبر: ۵۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 30 June 2015
براساس یک تحقیق مشخص شد خوردن یک سیب در روز می‌تواند با چاقی مبارزه کند؛ این یافته‌ها در سایت انگلیسی مهندسی مواد غذایی منتشر شد که در واقع سیب می‌تواند یک راه حل برای کمک به مبارزه با چاقی که یک بیماری و کشنده است باشد.

به گفته محققان خوردن یک سیب در روز می‌تواند احساس گرسنگی را کاهش دهد همچنین در کاهش وزن موثر است و در فلور روده تعادل ایجاد می‌کند.

****-

سرقت و مواد مخدر، پیشتاز در پرونده‌های قضایی استان

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: بیشتر پرونده های موجود دستگاه قضا در خراسان رضوی به سرفت های خرد و کلان و مواد مخدر بر می گردد.

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از تابان تربت، امیر مرتضوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رویکرد دستگاه قضا بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پروند ها بنا نهاده شده و برای این کار باید پیش بینی، شناسائی ها لازم و همچنین ارزیابی مناسبی انجام شود تا شاهد کاهش و مهار جرایم در جامعه باشیم.

وی گفت: جرائمی که باعث برهم زدن نظم عمومی شده و همچنین جرائمی که فشار افکار عمومی را بدنبال دارد با لحاظ موقعیت های جغرافیایی بصورت خاص مد نظر قرار دارد.

مرتضوی با اشاره به کاهش تصادفات در استان افزود: در سال گذشته ۲۷۴ نفر کمتر از سال ۹۲ بر اثر تصادفات در این استان کشته شدند و از همین رو رتبه نخست کشوری در کاهش تصادفات متعلق به خراسان رضوی است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اذعان داشت: در سال گذشته و در حوزه جرائم زندانیان، ۲۶ درصد کاهش ورودی جوانان و نوجوانان را به زندان شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا در سالجاری و به مانند گذشته با جرائم خاص و ویژه برخورد قاطعانه خواهد داشت تا درس عبرتی برای فرصت طلبان و افراد در معرض آسیب قرار گیرد.

مرتضوی به کاهش ۱۰ درصدی ورودی پروندها در شش ماهه دوم سال گذشته اشاره کرد و افزود: با تدبیر ریاست کل دادگستری استان و ابلاغ دستورالعملهای جدید و همچنین فعالیتهای پیشگیرانه دستگاه قضا، از ورود ۳۰ هزار پرونده در شش ماهه دوم سال ۹۳ به دادگستری ها ممانعت شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: افزایش شعب، نخبه پروری بر اساس شایستگی و صلاحیت ها، جذب قضات و همچنین ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه ها در خصوص کاهش جرائم، بخشی از فعالیتهای پیشگیرانه در راستای کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار