کد خبر: ۵۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹ 26 January 2018

تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در برابر میزبان خود صنعت نفت آبادان تن به شکست داد.

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:10 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم باانگیزه‌های متفاوت پا به میدان می‌گذارند، سرخ‌های شهر باران می‌خواهند از توقف رقیب مستقیمشان استقلال خوزستان نهایت استفاده را ببرند و با پیروزی مقابل نفت آبادان از منطقه سقوط فرار کنند، در آن‌سوی میدان نفت آبادان در تکاپوی پیروزی مقابل سپیدرود است، برزیلی‌های ایران در صورت پیروزی مقابل سرخ‌های شهر باران خود را به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیا نزدیک و نزدیک‌تر خواهند کرد.

بازی مطابق انتظار با حملات تیم میزبان آغاز شد. نفتی‌ها برای رسیدن به گل در سرزمین خاک و آتش‌دل به دریا زدند و تنها در 7 دقیقه کار را یکسره کردند، 3 گل خارجی‌های نفت در نیمه اول کافی بود تا بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود برزیلی‌های ایران خاتمه یابد، پریرا در دقیقه 33، باتیستا بازیکن اسبق داماش در دقیقه 35 و کرار جاسم در دقیقه 39 گل‌های شاگردان کمالوند را به ثمر رساندند.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، رضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی، توحید غلامی، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی و محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی

ترکیب صنعت نفت آبادان:

سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حسین ساکی، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار