کد خبر: ۵۵۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 28 January 2018

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز گوآنگجو چین پس از 11 ساعت و 30 دقیقه توقف در فرودگاه بین المللی زاهدان، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

حمیدرضا پارسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرواز هواپیمای شرکت ماهان در مسیر گوآنگجو چین - تهران که به دلیل شرایط نامساعد جوی تهران، در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود آمده بود، ساعت 15:15 عازم تهران شد.
وی افزود: این پرواز به سبب شرایط بد هوا در فرودگاه های تهران، ساعت 3:45 دقیقه امروز در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین نشست و مسافران آن در سالن ترانزیت این فرودگاه مستقر شدند.
وی گفت: با توجه به شرایط هوای تهران، احتمال می رود باز هم پروازی از کشورهای آسیای شرقی به مقصد فرودگاه تهران تا روشن شدن وضعیت، در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند بر این اساس اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در حالت آماده باش قرار دارد.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین پروازهای امروز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - مشهد، مشهد - زاهدان و زاهدان - تهران و شرکت هما در مسیر تهران - زاهدان - چابهار به سبب شرایط نامساعد هوا و بارش برف در تهران و مشهد لغو شده است.
به گزارش ایرنا بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کند که بیشتر آنها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
فکر کنم هواپیماهه هم چینی بوده عین سایر اجناسشون بنجول درومده
رضا کاسب چابهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
چین دمار از اقتصاد دراورده،مسئولین یه فکری بکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار