تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار سامان از افتتاح و بهره‌برداری 13 پروژه همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان سامان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 31 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید صالحی اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای 13 پروژه قابل افتتاح در شهرستان سامان، هفت میلیارد و 937 میلیون تومان بوده که توسط شش دستگاه اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: نوع کاربری این پروژه‌ها زیرساخت، صنعتی، گردشگری، کشاورزی بهداشتی و درمانی و ورزشی هستند که با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال 17 نفر فراهم خواهد شد.
صالحی تعاونی کیمیا انتخاب آذرسان با اعتبار هزینه شده دو میلیارد و 500 میلیون تومان، اجرای جوی و جدول معابر روستایی، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 767 میلیون تومان و سالن ورزشی مدرسه روستای گرمدره با اعتبار هزینه شده 810 میلیون تومان را از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح این شهرستان برشمرد.
وی از کلنگ‌زنی سه پروژه در شهرستان سامان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ساختمان ثبت احوال سامان، مجتمع رفاهی، تجاری و خدماتی و سنگ فرش معابر روستای یاسه چاه بوده که اعتبار مورد نیاز برای آن‌ها هشت میلیارد و 20 میلیون تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار