به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با افتتاح گندله‌سازی در بهمن ماه سال جاری، چرخه تولید فولاد در استان تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 05 July 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با افتتاح گندله‌سازی در بهمن ماه سال جاری، چرخه تولید فولاد در استان تکمیل می‌شود.

به گزارش فارس، حمیدرضا متین در مراسم آغاز عملیات اجرایی فولاد دژپل آرین در شهرک صنعتی ویان با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی صادر شده است، اظهار کرد: روند سرمایه‌گذاری در استان از سال 87 تا دو سال پیش معطل مانده بود و وضعیت خوبی نداشت.

وی با تأکید بر اینکه چهار هزار میلیارد تومان طرح صنعتی امسال در همدان اجرایی می‌شود، افزود: از خردادماه سال 92 شاهد تحول در حوزه سرمایه‌گذاری در استان همدان هستیم که منجر به اتفاقات خجسته‌ای شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه طرح تولید بخاری کم‌مصرف با مشارکت سرمایه‎گذاران ژاپنی و طرح تولید لنت ترمز با مشارکت سرمایه‎گذاران کره‌ای در رزن آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها از نتایج همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در استان همدان است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از طرح‌های حاصل از همایش سرمایه‎گذاری استان نیز در شهرستان ملایر کلنگ‎زنی می‌شود، ادامه داد: کارخانه خودروسازی نیز با پیگیری‌های نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در شهرستان بهار احداث خواهد شد.

متین با بیان اینکه شرکت شستا نیز در تولید منیزیم از دولومیت در استان سرمایه‌گذاری خواهد کرد، گفت: طرح تولید فویل آلومینیم نیز برای نخستین بار در استان همدان ایجاد می‌شود که در نتیجه آن 200 متر فویل در دقیقه تولید خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جهش صنعتی در استان همدان طی دو سال آینده، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط مطلوبی در استان همدان برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه مجوز احداث پتروشیمی اسدآباد نیز دریافت شده است، افزود: از 24 خرداد سال 92 تاکنون پنج هزار میلیارد تومان جواز تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه گندله‎سازی اسدآباد در بهمن‌ماه امسال افتتاح شد که با افتتاح این طرح، چرخه تولید فولاد در استان تکمیل خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار