مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: صبح امروز با حضور استاندار قم و جمعی از مردم و مسؤولان، طرح مردمی استقبال از بهار با شعار «شهر بی زباله» در قم آغاز شد و تا سه روز ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 11 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، تورج همتی در حاشیه اجرای طرح مردمی «شهر بی زباله» در شهر مقدس قم گفت: این طرح مردمی با حضور و مشارکت همه دستگاههای اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد و فعالان زیست محیطی، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نمادین که به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور در حال برگزاری است، اقدامی مؤثر در جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی مردم خواهد بود، اظهار داشت: محیط زیست متعلق به همه ما و فرزندان ماست و امیدواریم آحاد جامعه نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه این خطه مقدس در ایام تعطیلات نوروز میزبان خیل عظیم زائران و مسافران است، بر ضرورت پاکسازی هرچه بیشتر محیط زیست به ویژه در اماکن توریستی و حاشیه جاده ها تأکید کرد و گفت: اجرای طرح شهر بی زباله در سه روز متوالی به همت دستگاههای اجرایی ذیربط ادامه خواهد داشت و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان از مشارکت و همکاری همه سازمان ها و دستگاه ها در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: همه مردم در استقبال از نوروز و فصل بهار باید یار و یاور مسؤولان استان به ویژه پاکبانان شریف شهرمان باشند تا شهر مقدس قم در حوزه محیط زیست و آراستگی سیمای شهری، پیشرو و پیشگام باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار