معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: برای شهرستان همدان انجام بیمه برای 27 هزار نفر از جامعه هدف طی دو سال آینده پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 08 July 2015
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: برای شهرستان همدان انجام بیمه برای 27 هزار نفر از جامعه هدف طی دو سال آینده پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا ، "حسین افشاری" در جلسه هماهنگی ترویج بیمه روستائیان شهرستان همدان، با بیان اینکه بیمه روستائیان فرصت بی‌نظیری است، اظهار کرد: اگر بیمه داشته باشیم در ایام کهنسالی که نیازمند کمک هستیم مشکلی به لحاظ تامین مالی پیش نمی‌آید.

وی افزود: اگر در دوران جوانی از طریق بیمه برای دوران بزرگسالی و کهنسالی برنامه‌ریزی شده‌ باشد، عزت افراد در دوره پیری حفظ می‌شود.

معاون فرماندار همدان با اشاره به اینکه بیمه روستائیان به آنها در دوره کهنسالی کمک خواهد کرد که به لحاظ مالی دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: بیمه روستائیان باید تبلیغات بیشتری کند چراکه خیلی از افراد جامعه هدف از نوع بیمه و چگونگی بیمه شدن آگاهی ندارند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان همدان تاکنون بیش از 10 هزار نفر از جامعه هدف از طریق صندوق بیمه روستائی بیمه شدند که انجام بیمه برای 27 هزار نفر نیز طی دو سال آینده به عنوان سهمیه پیش‌بینی شده است.

افشاری با بیان اینکه طی فعالیت صندوق بیمه تاکنون عضویت بیش از 10 هزار نفر در آن مطلوب نیست و باید بیشتر تلاش شود، تصریح کرد: پرداخت سالانه مبلغ 150 هزار تومان بابت هزینه بیمه برای خانوار روستائی نیز مبلغ بالایی نیست و باید جامعه هدف را برای اخذ بیمه تشویق کرد.

وی در پایان گفت: جلسه بعدی ترویج بیمه روستائیان ماه آینده با حضور دهیاران و شوراهای روستائی در راستای تبیین فواید بیمه روستائی تشکیل خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار