اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دوچرخه‌سواری ویژه ورزشکاران با هوش میانه ( ID)، با قهرمانی خراسان رضوی به پایان رسید.
کد خبر: ۵۹۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 28 April 2018

به گزارش تابناک : اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دوچرخه‌سواری ویژه ورزشکاران با هوش میانه ( ID)، با حضور نمایندگان 10 استان در مجموعه ورزشی تختی تهران در رشته تایم تریل برگزار و با قهرمانی خراسان رضوی به پایان رسید.گلستان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و کهگیلویه و بویراحمد سوم شد.

در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور ورزشکارانی از استانهای تهران، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، البرز، بوشهر، زنجان و یزد حضور داشتند و نفرات برتر برای دعوت به اردوهای تیم ملی انتخاب شدند.

* برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بوچیا به میزبانی مازندران

رقابت‌های قهرمانی کشور بوچیا در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی مازندران برگزار می‌شود که مسابقات مردان به میزبانی بابلسر و مسابقات بانوان به میزبانی ساری برگزار می‌شود. آخرین مهلت اعلام حضور در این دوره از مسابقات تا دهم اردیبهشت ماه در بخش بانوان و تا چهاردهم اردیبهشت در بخش مردان اعلام شده است.

مژگان نصیری، نایب رئیس انجمن بوچیا گفت: هر تیم مجاز است در کلاس‌های چهارگانه پزشکی ۲ بازیکن و در مجموع ۸ بازیکن به همراه داشته باشد که باید بالای ۱۵ سال تمام داشته باشند. مسابقات به صورت انفرادی برگزار می‌شود و نتایج آن یکی از ملاک‌های اصلی در انتخابی تیم ملی برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خواهد بود.

نهمین دوره رقابت‌های بانوان طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در شهرستان ساری و یازدهمین دوره رقابت‌های بخش مردان ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بابلسر برگزار خواهد شد.

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار