فرمانده انتظامي استان گفت: رعایت نظم و انضباط همواره سرلوحه کار پلیس بوده و ماموران انتظامی در هر شرایطی خود را موظف به رعایت آن می دانند.
کد خبر: ۶۰۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 12 May 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس؛ سردار "منوچهر امان اللهی" در کارگاه یک روزه فرماندهان انتظامی شهرستانهای غرب استان کرمانشاه که در اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: هر قدر نظم پذيري در مناسبات جمعي تقويت شود به همان میزان موفقیت در کارها افزایش خواهد یافت.

وي همچنین بر توجه ویژه به بحث آموزش تاکید کرد و گفت: دریافت آموزش های لازم می تواند مزایای فراوانی برای فرد به همراه داشته باشد و مسئولان انتظامی استان نیز باید نسبت به این مسئله چه برای خود و چه برای زیرمجموعه توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامي کرمانشاه در ادامه، يكي از شاخصه هاي انضباط را انضباط معنوي دانست و گفت: بدون شك انضباط معنوي، تعهد، مسئوليت پذيري و احساس مسئوليت را در بين كاركنان به دنبال خواهد داشت.

سردار امان اللهی با اشاره به اينكه باید نقاط قوت را تقویت و در صدد رفع نقاط ضعف باشید گفت: در این استان مسئولین اصلی نظم و امنیت شماها هستید باید طوری رفتار نمایید که مردم با وجود شما احساس امنیت کنند و شما را امین خود بدانند.

وی همچنین با تاكيد بر نظارت و كنترل مديران و فرماندهان بر عملكرد زير مجموعه خود، گفت: مديران الگوي زيرمجموعه خود هستند و هرگونه عملكرد آنان مي تواند سرمشقي براي مجموعه همكاران باشد.

فرمانده انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش بودن ماه مبارك رمضان و تاكيد بر بهره گيري همه كاركنان و خانواده هاي آنان از فيوضات اين ماه گفت: ماه رمضان فرصتی عالیست تا با انجام فرائض دینی به خداوند نزدیک تر شويم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار