جانشین پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری و باری در جاده اسلام آباد ملایر، یک تن کشته و ۲ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۶۱۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 07 June 2018
 جانشین پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری و باری در جاده اسلام آباد ملایر، یک تن کشته و ۲ نفر مجروح شدند.
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید هنگام تردد از جاده اسلام آباد اقدام به قرار گرفتن در لاین مقابل با وجود عبور از پیچ خطرناک و فاقد دید کافی می‌کند.
وی اضافه کرد: این خودرو به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرده و راننده آن در دم جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: خودروی سواری پژو که با فاصله‌ای اندک پشت سر کامیون در حال تردد بود نیز به سرعت بالا با پشت کامیون برخورد کرده و در زیر این وسیله نقلیه قرار می‌گیرد.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: طبق بررسی کارشناس سوانح پلیس راه، خط ترمز خودروی سواری پژو بیش از ۱۵ متر بوده که این بیانگر سرعت بالای این خودرو و رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده این وسیله نقلیه است.
وی با بیان اینکه ۲ تن در این سانحه مجروح و در بیمارستان بستری شدند، گفت: در این سانحه، راننده خودروی سواری پراید و راننده سواری پژو مقصر شناخته شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: جاده اسلام آباد ملایر یک مسیر مالرو بود که با درخواست و پیگیری مردم ساکن در حوالی این مسیر، آسفالت شد.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: وجود روستا‌های زیاد و متصل بودن این راه به قهاوند موجب بالا بودن میزان تردد در این مسیر به خصوص در روز‌های تعطیل شده است.

وی تاکید کرد: بار ترافیک این مسیر با ظرفیت آن همخوانی ندارد بنابراین می‌طلبد برای ایمن سازی این جاده تدبیری ویژه اندیشیده شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار