استاندار ایلام در پیامی موفقیت در مذاکرات هسته ای را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم استان ایلام تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 15 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید در پیام تبریک خود آورده است: ملت ایران با مقاومت و پایداری بر فشارها و تحریم های ظالمانه پیروز شدند.

در بخش دیگری از پیام تبریک استاندار ایلام آمده است: 23 ماه سرداران دیپلماتیک ایران تحت نظارت مقام معظم رهبری با تمام توان در برابر قدرت های بزرگ جهانی توانستند عزتمندانه از منافع ملی ایران دفاع کنند و حقانیت مردم ایران در دنیا را به اثبات برسانند.

وی در ادامه گفته است: سال همدلی و همزبانی ملت و دولت در چهارچوب استراتژی نرمش قهرمانانه، ضمن حفظ دستاوردهای هسته ای و پاسداشت موفقیت های دانشمندان هسته ای کشور توانستند یکی از طولانی ترین، فشرده ترین و دشوارترین مذاکرات تاریخ دیپلماسی جهان را با عزت، اقتدار و صلابت به سرانجام برسانند.

در بخش دیگری از پیام استاندار ایلام آمده است: دولت تدبیر و امید راهی جدید پیش روی ملت ایران گشوده است، راهی که توسعه، پیشرفت، عزت، اقتدار و حفظ خطوط و چهارچوب های اصلی کشور در آن صورت خواهد گرفت.

همانطور که وزیر امور خارجه ما هم به درستی تایید کرده یک بحران غیر ضروری از پیش پای ملت ایران و جامعه جهانی برداشته شد.

مروارید در این پیام آورده است: مخالفت و ناخرسندی رژیم جعلی اسراییل و مزدوران منطقه ای استکبار جهانی از این پیروزی بزرگ که با روش برد - برد بدست آمد نشان از حقانیت و درستی راه دولتمردان جمهوری اسلامی بخصوص سرداران سرافراز تیم هسته ای و شخص دکتر ظریف وزیر امور خارجه می باشد.

اینجانب این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم استان ایلام تبریک عرض می نمایم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار