امام جمعه فردیس تشریح کرد
امام جمعه شهرستان فردیس گفت که موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، حاصل حمایت و درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت قاطعانه مردم بود.
کد خبر: ۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 18 July 2015
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر شهرستان فردیس، افزود: حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده و ترسیم خطوط قرمز برگ برنده ای دردست تیم مذاکره کننده شد تا بتواند بر روی موضع ملت ایران با صلابت و اقتدار پافشاری کند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی در پایداری بر حقوق هسته ای خوب مقاومت کردند و نتیجه آن را نیز دیدند و این نشان داد که اگر در هر امری صبر و مقاومت داشته باشیم پیروز خواهیم شد.
وی با قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و دولت تدبیر وامید، افزود: این تیم به خوبی از دستاوردهای نظام دفاع و خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را رعایت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهرستان شدن فردیس، اظهار داشت: فردیس با حمایت و همدلی مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استان به شهرستان ارتقاء یافت.
ایمانی افزود: در شهرستان فردیس حدود 40 اداره استقرار پیدا کرد و دیگر مردم مجبور نیستند برای کارهای اداری خود به کرج مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: شهرستان فردیس 65 هزار دانش آموزان دارد که تحت پوشش اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج است.
وی از نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خواست موضوع استقرار اداره آموزش وپرورش شهرستان فردیس را پیگیری کند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: شهرستان فردیس حدود 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هزاران خانواده شهید و ایثارگر در این شهرستان زندگی می کنند که یک اداره مستقل برای بنیاد شهید در این شهرستان وجود ندارد و آنان برای امورات خود به بنیاد شهید کرج مراجعه می کنند.
ایمانی افزود: با پیگیری هایی که از سوی استانداری البرز صورت گرفت مجوز برگزاری انتخابات میان دوره ای شورای شهرمستقل فردیس گرفته شده است تا پایان امسال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داریم در شهرستان فردیس ما شاهد برگزاری یک انتخابات شورای شهر مستقل خواهیم بود.
وی ادامه داد: کسانی که می خواهند در این عرصه حضور یابند به میدان بیایند تا مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند و آنها برای فردیس شهردارمشخص خواهند کرد.
ایمانی گفت: متاسفانه 60 درصد درآمدهای شهرستان فردیس در شهرداری کرج خرج می شود و امیدوارم بیش از آنچه که به صندوق کرج ریخته می شود ،برگردد.
امام جمعه شهرستان فردیس از شهرداری کرج و شورای شهر کرج خواست فرصتی که برای فردیس وجود دارد این فرصت را به کام مردم تلخ نکنند.
ایرنا گزارش داد که شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار