کد خبر: ۶۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 20 July 2015
فرماندار نظرآباد اعلام کرد: طوفان شب گذشته خسارت جانی در این شهرستان نداشته است.
حجت الله صادقی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: شب گذشته طوفان شدیدی در نظرآباد گزارش شد که موجب قطع و شکستگی برخی درختان، قطع برق در برخی محلات و روستاها و اخلال در روند آبرسانی شد.
وی تصریح کرد: با حضور موثر و مثبت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان از جمله آبفا و اداره برق، بلافاصله اخلال در خدمت رسانی رفع و هم اکنون شرایط عادی در منطقه حاکم است.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد گفت: در حال حاضر مشکل قطع برق و یا اخلال در روند آبرسانی به واسطه طوفان شب گذشته در نظرآباد نداریم.
صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا طوفان شب گذشته خسارت جانی در نظرآباد داشته است، گفت: هیچ خسارت جانی در این شهرستان گزارش نشده است.
وی ادامه داد: حدود ساعت 31 و 30 دقیقه شب گذشته شخصا در سطح شهرستان حضور یافته و بر روند امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی نظارت کردم.
این مسئول گفت: همچنین مدیران دستگاه های خدمات رسان، امداد و نجات، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، هلال احمر و ... شب گذشته به صورت آماده باش بوده و به مردم خدمت می‌کردند.
صادقی درباره میزان خسارت به باغات و مزارع کشاورزی نظرآباد نیز گفت: به طور قطع خسارت‌هایی را در بخش کشاورزی و باغی متحمل شده‌ایم، اما هنوز میزان خسارت‌ها به طور دقیق مشخص نشده است، چرا که اولویت اصلی حفظ سلامت مردم است.
وی در پایان با تقدیر از عملکرد مدیران دستگاه های مربوطه در شهرستان نظرآباد گفت: در حادثه شب گذشته اعضای ستاد مدیریت بحران عملکرد قابل قبول و مطلوبی در این شهرستان داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار