رئیس اتاق اصناف اندیمشک:
رئیس اتاق اصناف اندیمشک گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبودی در بحث مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم در اندیمشک وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 01 October 2018

اعظمی دارش اظهار کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبودی در بحث مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم در اندیمشک وجود ندارد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان و استان، بازرسان مربوطه برای برخورد و جلوگیری از هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها در چندروز گذشته در سطح شهر در حال گشت‌زنی هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اندیمشک گفت: افرادی که به هرنحوی قصد اخلال در بازار و یا سیستم مواد غذایی و کالاها در بحث توزیع و یا مصرف در شهرستان را داشته باشند، توسط ارگان‌های مربوطه به شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمن با هجمه‌ها و شایعات به دنبال ضربه زدن به کشور و معیشت مردم است، همه باید دست در دست هم اتحاد و همدلی خود را نمایان کنیم.

دارش گفت: در بحث کامیونداران نیز هیچگونه مشکلی در سوخت وجکو نداشته و با توجه به محموله‌های لاستیک‌ها مشکلی نیز در بحث لاستیک وجود نخواهد داشت.

وی افزود: محموله‌هایی توسط استان‌ها در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان قرار گرفته که به طبع در اندیمشک نیز اینگونه هست و به زودی توزیع می شود.

رئیس اتاق اصناف اندیمشک عنوان کرد: بیمه کامیونداران نیز با قول وزیر در حال حل شدن هست و بزودی تمام مطالبات به حق کامیونداران محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به آنکه اکثر کالاهای مصرفی کشور در داخل تولید می‌شوند، پس مشکلی نیز در ارزاق و کالاهای کشور وجود نخواهد داشت.

دارش گفت: با توجه به آمار تنها ۲۰ درصد از اجناس و کالاهای مصرفی از خارج وارد می‌شود که امیدواریم با تلاش‌های در حال انجام در این درصد قلیل نیز به خودکفایی برسیم و نیازی به واردات نباشد.

وی با اشاره به اینکه اندیمشک در مسیر ترانزیتی کشور قرار دارد، افزود: تا به امروز هیچگونه مشکلی در بحث تردد کامیونداران و یا ... وجود نداشته و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده این مسیر مهم (اندیمشک) نیز در آینده مشکلی بوجود نمی‌آید.

رئیس اتاق اصناف عنوان کرد: میوه و تره‌بار، قند، برنج، روغن، چای و تمامی اقلام ضروری در شهرستان به اندازه چند ماه وجود دارد که در حال تزریق به بازار می‌باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار