فرمانداردهلران عنوان کرد
هم‌اکنون پنج گروه جهادی با 150 نفر عضو مشغول ارائه خدمات در بخش‌های مرکزی، موسیان و زرین‌آباد هستند.
کد خبر: ۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 28 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیدعلی سبزی ظهر امروز در دیدار با اعضای گروه‌های جهادی دهلران در بخش زرین‌آباد اظهار کرد: هم‌اکنون پنج گروه جهادی با 150 نفر عضو مشغول ارائه خدمات در بخش‌های مرکزی، موسیان و زرین‌آباد هستند.
وی افزود: 75 درصد اعضای تشکیل دهنده گروه‌های جهادی در این شهرستان برادران و 25 درصد خواهران هستند.
سبزی با بیان اینکه قرار است تا پایان تعطیلات تابستانی 50 گروه جهادی در این شهرستان خدمت کنند، افزود: 500 نفر از برادران و خواهران دهلران در این گروه‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند.
فرماندار دهلران از فعالیت یک گروه دانشجویی در این شهرستان خبر داد و گفت: 50 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام‌نور و علمی کاربردی دهلران در این قالب خدمت می‌کنند.
سبزی با اشاره به اینکه امسال گروه‌های جهادی از جوانان و نوجوانان این شهرستان و عضو پایگاه‌های مقاومت محلات، مساجد و دانشجویی هستند، ادامه داد: این دانشجویان در زمینه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، امور فرهنگی و خانواده در روستاهای بخش مرکزی، موسیان، زرین‌آباد و سراب میمه مشغول فعالیت می‌شوند.
وی بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت تولید داخلی تاکید کرد و افزود: توجه به طرح‌های منطقه‌ای علاوه بر افزایش تولید زمینه اشتغال پایدار را نیز تقویت می‌کند.
فرماندار دهلران ادامه داد: احداث و زیباسازی واحدهای مسکونی نیازمندان، تعمیر و مرمت آنها، ساخت و مرمت مساجد از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در بخش عمرانی است.
وی مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادی را برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام، آموزش فرش‌بافی، خیاطی، سوزن‌دوزی، کامپیوتر، اقتصاد
مقاومتی، ترویج فرهنگ افزایش موالید و مسابقات ورزشی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار