رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: صرافی غیرمجاز و غیرقانونی در استان به سرعت پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 30 July 2015

به گزارش خبرنگار ما و روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری در جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق ارز با فعالیت صرافی‌های غیرمجاز به شدت برخورد شده و جلوی فعالیت آنها به سرعت و با هماهنگی بانک مرکزی و نیروی انتظامی گرفته می‌شود.

وی خواستار پیگیری مصوبات جلسات قبلی کارگروه، ارائه گزارش آخرین وضعیت قاچاق توسط نیروی انتظامی، گمرک و نمایندگی بانک مرکزی در خصوص وضعیت ساماندهی صرافی‌ها و قاچاق ارز در سطح استان شد.

مظفری بر عزم و اراده جدی دادگستری آذربایجان‌شرقی در برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و یادآور شد: به همین منظور هماهنگی و همکاری دستگاه‌های استانی در مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز باید جدی گرفته شود.

در این نشست مقرر شد آزمایشگاه فرآورده‌های نفتی طبق اعلام نماینده سازمان منطقه آزاد ارس تا یک ماه آینده راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسد و برای جلوگیری از خروج کالای قاچاق، منطقه آزاد ارس مکلف شد تا یک ماه آینده فنس‌کشی ضلع جنوبی منطقه را تکمیل کند.

در این نشست مقرر شد اداره کل گمرکات استان تدابیر لازم جهت جلوگیری از استفاده مکرر از اسناد گمرکی را اتخاذ کند.

نمایندگی بانک مرکزی در آذربایجان‌شرقی نیز موظف شد ظرف یک ماه آینده با همکاری نیروی انتظامی به تکلیف قانونی خود عمل و نسبت به پلمب صرافی‌های غیرمجاز در سطح استان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :