فرماندار آباده که شنبه به همراه جمعی از مدیران از پارک علم و فناوری این شهرستان بازدید کرد گفت: بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان تسریع کنند و همکاری بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 22 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد اسداللهی همچنین پاسخگویی مناسب و کاهش زمان بروکراسی اداری برای رسیدگی به درخواست ها و مشکلات شرکت های دانش بنیان را خواستار شد.
وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری و کارآفرینی و شتاب دهنده های کسب و کار هستند که می توانند اشتغال زایی ایجاد کنند، افزود: با توسعه و آماده سازی زیرساخت های فیزیکی و فن آوری پارک علم و فناوری، زمینه جذب تعداد بالایی از فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد می شود.
اسداللهی حمایت از پارک علم و فناوری آباده را معادل توجه و حمایت از کسب و کارهای دانش محور دانست و افزود: راه توسعه شهرستان از حمایت حداکثری و همبستگی دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها از صاحبان ایده های نو و فناورانه می گذرد.
فرماندار آباده همچنین از مجتمع های شتاب دهنده کسب و کار به عنوان یک ظرفیت مناسب برای راه اندازی و حمایت از کسب و کارهای مجازی در حوزه های روستایی و عشایری یاد کرد.
15 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فن آوری آباده مستقر هستند.
آباده در 278 کیلومتری شمال شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار