مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان دو لاستیک از چهار لاستیک هواپیما سمت چپ هواپیما در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبرداد.
کد خبر: ۷۰۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 31 January 2019

مصطفی صفایی با اشاره به اینکه ترکیدگی تایر هواپیمای ایرباس 300- 600 شرکت هواپیمایی ایرتور در فرودگاه تبریز در ساعت 20 امشب برای پرواز شماره 9708 شرکت هواپیمایی ایرتور از استانبول به تبریز رخ داد، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و با حضور و تلاش به موقع عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال ورودی خارجی انتقال داده شدند.

وی افزود: این ترکیدگی در باند دوم فرودگاه نزدیک رمپ هواپیما اتفاق افتاد و برای ادامه مسیر هواپیمای یاد شده باید لاستیک‌ها تعویض شود تا این امر ممکن شود.

صفایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اثرات این حادثه در ایجاد اختلال در تیکاف هواپیماها از فرودگاه بین المللی تبریز تاکید کرد: باند اصلی فرودگاه باز و تمام پروازها در حال انجام بود و هیچگونه اختلالی به خاطر این حادثه در پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز بوجود نیامده است.

در 6 ماهه نخست امسال روزانه 50 پرواز با 44 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیرهای خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :