رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تصویب ۳ هزار و ۷ طرح عمران روستایی در مناطق محروم از سال ۹۵ تاکنون خبر داد
کد خبر: ۷۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 10 March 2019

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تصویب ۳ هزار و ۷ طرح عمران روستایی در مناطق محروم از سال ۹۵ تاکنون خبر داد

خبرگزاری صداوسیما؛ محمد سعیدی کیا در مراسم اهدای ۸۰ هزارمین سند علوی به مناطق محروم سه استان خراسان شمالی، ایلام و گلستان از تصویب ۳ هزار و ۷ طرح عمران روستایی در مناطق محروم از سال ۹۵ تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ طرح از تسهیلات بهره‌مند شده اند و هزار و ۶۰۰ طرح به بهره برداری رسیده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: این اقدام از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون ۷۷ هزار سند به مردم واگذار شده است.
وی به واگذاری ۳ هزار سند در مراسم امروز اشاره کرد و گفت: در مجموع ۸۰ هزار سند واگذار شده و حدود ۷۰ هزار سند باقی مانده است.
­رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مردم خواست در راستای واگذاری اسناد و در خصوص تکمیل مدارک خود با بنیاد مستضعفان همکاری کنند.
سعیدی کیا تاکید کرد: کار واگذاری اسناد املاک مسکونی، زراعی و باغات به مناطق محروم با قوت ادامه می‌یابد تا مردم به آرامش برسند.
وی شعار برنامه ششم این بنیاد را توانمند سازی اجتماعی، بهره وری و ارزش آفرینی بیان کرد و گفت: رسیدگی به مناطق محروم و محرومیت زدایی، ​­ از وظایف این بنیاد است.
­رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اشتغال زایی در مناطق محروم را یکی از اقدامات بنیاد مستضعفان بیان کرد و افزود: به عنوان مثال نرخ بیکاری در استان کرمان از ۲۷ درصد به ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است.
سعیدی کیا در خصوص کاهش بروکراسی در بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد ۲۲ هلدینگ داشت که به ۱۰ هلدینگ کاهش یافته و ۵۰ شرکت، ادغام شده یا فروخته شده و یا منحل شده اند.
وی استفاده از جوانان را از دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان برشمرد و افزود: تاکنون ۱۱۴ جوان واجد شرایط گزینش شده اند و از این تعداد ۴۴ جوان در هیئت مدیره بنیاد مشغول به کار شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار