کد خبر: ۷۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 13 August 2015

رشت - ایرنا - بیش از 70 دانش آموز استثنایی گیلان به مسابقات فرهنگی ورزشی کشور اعزام شدند .

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان روز پنجشنبه گفت : بیش از 70 دانش آموز در قالب شش تیم به مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور اعزام شدند .
مهدی بلوک اصلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، این دانش آموزان در بخش ورزشی در قالب تیم های گلبال ، شطرنج ، بوچیا ، تنیس روی میز ، دو و میدانی و گویی رانی و از بخش فرهنگی نیز در احکام و قرائت قرآن به مسابقات کشوری اعزام شدند .
وی اظهار کرد : مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور به میزبانی استان های خراسان رضوی ، قزوین ، همدان ، سمنان و فارس برگزار می شود .
وی ادامه داد : در مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور ، بیش از هفت هزار دانش آموز از سراسر کشور تا روز 31 مرداد ماه جاری با هم به رقابت می پردازند .
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان بیان کرد : برگزاری چنین جشنواره هایی ، ایجاد فرصت برای ظهور ، بروز و شناسایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف است و همچنین ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و کسب مهارت های زندگی و اجتماعی از دیگر مزیت های برگزاری چنین جشنواره هایی بشمار می رود .
مهدی بلوک اصلی خاطرنشان کرد : دانش آموزان استثنایی حاضر در جشنواره فرهنگی ورزشی کشور علاوه بر شرکت در مسابقات ، از اماکن سیاحتی و زیارتی استان های میزبان نیز بازدید خواهند کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار