استاندار اردبیل گفت: با رایزنی های انجام گرفته تعداد پروازهای استان کاهش نیافته و با روال قبلی انجام می شود.
کد خبر: ۷۶۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 29 July 2019

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، اکبر بهنام جو روز شنبه در نشست با مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) افزود: در ماه های اخیر به دلیل سرویس دهی ایران ایر به حجاج با کاهش پرواز این شرکت به استان مواجه بوده ایم.

وی تصریح کرد:با توجه به قرار گرفتن استان در فصل گردشگری و زیاد بودن متقاضی ، از این شرکت درخواست شد که پروازهای استان را با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی اصلاح کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد:هواپیمایی جمهوری اسلامی پیرو درخواست استان و دستور وزیر محترم راه و شهرسازی نسبت به تغییر و برقراری پروازها درفرودگاههای اردبیل و پارس آباد قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خانواده زوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
سرویس دهی به حجاج فقط یک بهانه است اگر راست میگویید چرا امسال هم مثل پارسال زایران اردبیلی خانه خدا بجای جده راهی استانی بیگانه (تبریز ) میشوند و غرور مقدسشان جریحه دار میشود در حالیکه سالیان سال حجاج استانمان را با پروازهای مستقیم و از استان خودمان راهی سرزمین وحی میکردیم این پسرفت مظلومیت آور نتیجه بی تفاوتی شما و معاونت مرتبط استانداری یعنی معاونت عمرانی و نهایتا نمایندگان بی خاصیت استان است که به جای استیضاح وزیرراه برای ایشان نوشابه بازکردند با این اوصاف طبیعیست که حاجیان محترم استان ما مظلوم واقع شوند و مجبور گردند نگاه سنگین ومعنادار استان همسایه را تحمل کنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بزک نمیر بهار میاد ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار