اعضای تیم بوچیا استان از صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواستند این تیم برای شرکت در مسابقات مورد حمایت قرار بگیرد. در آغاز جلسه اعضای این تیم کمال تشکر و قدردانی را از صابر رحیمی داشتند و ابراز خوشحالی کردند که بالاخره یک مسئول به این ورزش پارالمپیکی اهمیت داده و در پی شناسایی نیاز‌های بازیکنان این تیم قرار ملاقاتی انجام گرفته است.
کد خبر: ۷۸۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 01 October 2019

ملاقات مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعضای تیم بوچیا استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در این جلسه اعضای تیم بوچیا استان نیاز‌های خود را برای ادامه رشته ورزشی خود اینگونه بیان کردند: ما به یک سِت توپ جدید، رمپ مخصوص بازی، ویلچر، و تعمیر سالن تمرین و از همه مهم‌تر تامین هزینه ایاب و ذهاب نیاز داریم؛ چراکه همه ما بازیکنان از دسته معلولان جسمی و حرکتی شدید بوده و از آنجا که هیچ وسیله حمل و نقل عمومی برای استفاده ما مناسب نیست، ناچاریم همواره از آژانس برای رفت و آمد استفاده کنیم که هزینه رفت و آمد با آن برای همگی ما بسیار سنگین است.

رحیمی با شنیدن صحبت‌های بازیکنان اعلام کرد: علاوه بر تامین برخی نیاز‌های بازیکنان قول می‌دهیم مساعدت لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را داشته باشیم.

به گفته یکی از بازیکنان، کاش مسئولان دیگر هم که مربوط به مسائل معلولات هستند، به‌جای سلب مسئولیت و اظهار نبود بودجه، مجالی را برای جلسه با اعضای این تیم در نظر می‌گرفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار