رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری 6 سارق حرفه ای منزل و خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 28 October 2019

سعید شعبان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای ودر پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و اماکن در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی 6 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی 4 عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره سرقت منزل واماکن در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف و همچنین یک دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از منزل عدم استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی ، عدم رعایت نکات ایمنی در راههای ورودی و خروجی اماکن، عدم رعایت اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، عدم کنترل ورود و خروج افراد و نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان های غیر امن ساختمان بیان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار