کد خبر: ۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 28 August 2015
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.


رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Sky Sports، روبرتو مارتینز سرمربی اورتون در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اورتون در مقابل بارنزلی گفت: "اورتون درخواست جدایی جان استونز از باشگاه را رد کرد و با جدایی وی مخالفت نمود."

♦ به گزارش The Sun، باشگاه اورتون درخواست باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن جان استونز با مبلغ 40 میلیون پوند را رد کرده و خواستار مبلغ 45 میلیون پوند شده است.

♦ به گزارش Daily Mirror، باشگاه متمول چلسی قصد دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، پل پوگبا و جان استونز را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Sky Sports، باشگاه وستهم یونایتد در جذب سیمونه زاتزا مهاجم تیم یوونتوس شکست خورده است زیرا سران بیانکونری ترجیح می دهند این بازیکن در باشگاه دیگری کسب تجربه کند.

♦ به گزارش  Daily Mail، باشگاه بشیکتاش استانبول آماده می شود که پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن جان ابی میکل هافبک نیجریه ای تیم چلسی به این تیم لندنی ارائه کنند.

♦ به گزارش Daily Mail، باشگاه ساوتهمپتون قصد دارد ظرف 48 ساعت آینده ورژیل فن دایک، را از تیم سلتیک به خدمت بگیرند. این  مدافع هلندی برای قدیس ها 8 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

♦ به گزارش The Sun، باشگاه یوونتوس امیدوار است در راه جذب الکس سانگ هافبک دفاعی کامرونی باشگاه بارسلونا بتواند وستهم یونایتد را شکست دهد.

♦ به گزارش Daily Mail، سران تاتنهام که پیشنهاد 21 میلیون پوندی خود را برای سیدو براهینو ارائه داده بودند، پس از دریافت درخواست رقم 25 میلیون پوند توسط باشگاه وست برومویچ برای این مهاجم گلزن انگلیسی، قید این معامله را زدند. 

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات،  پس از شنیدن پاسخ مثبت از وولفسبورگ، برای ایوان پریشیچ، اینتر سایر برنامه هایش را در بازار نقل و انتقالات بررسی می کند. در همین راستا، آنها، ادر برزیلی- ایتالیایی را هدف گرفته اند.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، اینتر و وولفسبورگ در نهایت بر سر انتقال ایوان پریشیچ به توافق رسیده اند و مذاکرات بر سرنحوه پرداخت پول، در حال برگزاری است.

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، از ایتالیا خبر می رسد که الساندرو ماتری در آستانه پیوستن به وستهم قرار گرفته است.  با وجود علاقه لاتزیو و آتالانتا، وستهم شانس بیشتری برای تحقق این انتقال دارد.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، یوونتوس و میلان که قصد تقویت خط میانی خود را دارند، نام اکسل ویتسل را در لیست خود قرار داده اند و اکنون این هافبک بلژیکی نیز از علاقه اش برای حضور در ایتالیا صحبت می کند.​

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی خواهان کینگزلی کومان، مهاجم جوان و فرانسوی یوونتوس است اما بیانکونری همچنان علاقه ای به فروش وی نشان نداده است.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو،  آخرین تلاش های یوونتوس برای تقویت خط هافبک خود کماکان ادامه دارد و بپه ماروتا به صورت همزمان، مذاکره بر سر انتقال اکسل ویتسل و یولیان درکسلر را پیش می برد تا در نهایت یکی از این بازیکنان راهی بیانکونری شوند.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش AS، آدرلان سانتوس، مدافع برزیلی تیم براگا تست های پزشکی باشگاه والنسیا را پشت سر گذاشته و انتظار می رود که امروز به طور رسمی خرید او اعلام شود.

♦ به گزارش AS و به نقل از Cadena Ser، سران باشگاه بارسلونا در ادامه جست و جوی خود برای یافتن جانشینی مناسب با برنامه های انریکه برای پدرو رودریگز توجه شان به آنتونی مارتیال پدیده 19 ساله فوتبال فرانسه جلب شده است.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش  goal، چالهان اوعلو هافبک طراح لورکوزن معتقد است توصیه های غلط باعث پیوستن احتمالی سون به تاتنهام است.

♦ به گزارش  رسانه های آلمانی، مدیر باشگاه وولفسبورگ، توافق با منچستر سیتی بر سر دی بروین را تکذیب کرد. وی گفت:" توافق با سیتی بر سر دی بروین صحت ندارد اما پیشنهاد آنها را در نظر می گیریم."

♦ به گزارش Sky Deutschland، رودی فولر مدیر ورزشی بایر لورکوزن می گوید هنوز با تاتنهام بر سر انتقال هیونگ مین سون به توافق نرسیده اند.

♦ به گزارش بیلد، تیاگو آلکانتارا به زودی قرارداد جدیدی با باشگاه بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند. هافبک 24 ساله اسپانیایی که بیشتر دوران حضور خود در بایرن مونیخ را با مصدومیت سپری کرده است قرارداد خود را تا 2019 تمدید خواهد کرد.

 ♦ به گزارش Westdeutsche Zeitung، کوین کمپل بازیکن هجومی تیم بوروسیا دورتموند، مورد نظر باشگاه بایر لورکوزن قرار گرفته است و می تواند به زودی به این تیم بپیوندد.

 ♦ به گزارش Bild، باشگاه میلان باید برای به خدمت گرفتن هویبرگ از بایرن مونیخ با باشگاه شالکه به رقابت بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار