فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در راستای ترغیب مسافرین به خرید اینترنتی بلیط و فرهنگ‌سازی جهت حذف روش‌های حضوری اقداماتی انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 19 July 2020

 فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نسبت به این مهم اقدام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و نظارت بر گندزدایی و ضدعفونی مستمر، تمهیدات ویژه به منظور تهویه هوای درون ناوگان مسافربری، عدم استقرار مسافران در فضاهای سرپوشیده و حذف فروش‌های حضوری بلیط اتوبوس از جمله این تدابیر اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود:در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر موضوع در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ مطرح و با فرد یا شرکت خاطی بر اساس قوانین برخورد خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: تعداد مسافرین در اتوبوس‌های بین شهری با رعایت فاصله اجتماعی بسته به نوع و ظرفیت ناوگان متغیر است و همچنین رانندگان شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر جهت دفع پسماندهای موجود در ناوگان مسافربری به صورت بهداشتی اقدام می‌کنند.

 وی در پایان گفت: تعاونی‌ها در خصوص رعایت موارد بهداشتی ناوگان اتوبوسی و مسافری ملزم به ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل قبل از اعزام توسط رانندگان شرکت و مؤسسه حمل و نقل هستند همچنین بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی شرکت و مؤسسات حمل و نقل مسافر موظف هستند نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و پد الکلی بین مسافرین قبل از سوار شدن و حرکت اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار