رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با گاردریل وسط جاده در ورودی پل سیمره خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 20 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: ساعات اولیه بامداد امروز و در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در ورودی پل سیمره، کارشناسان پلیس راه به همراه ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه گزارش اولیه کارشناسان پلیس راه حاضر در محل حادثه حاکی از آن است که یک دستگاه سواری پژ و۴۰۵ در ورودی پل سیمره با موانع جدا کننده وسط جاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم شدند.

سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه مصدومان حادثه سریعاً توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان به بیان اینکه جسد فرد متوفی نیز توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شده است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی و استراحت در بین مسیر از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری خودداری کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار