مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در دولت تدبیر و امید تشکیل سازمانهای مردم نهاد (NGO) رونق بسیار خوبی داشت و می توان گفت در این دولت بود که چنین سازمانهایی احیا شدند.
کد خبر: ۸۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 05 September 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی قبادی روز شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: تا پایان سال 92 تنها 97 سازمان در سطح استان وجود داشت اما تنها در سال 93 و با توجه به فضای ایجاد شده 108 پرونده برای تشکیل سازمانهای مردم نهاد تشکیل شد که بیش از 50 درصد آنها منجر به صدور پروانه فعالیت از سوی استانداری و فرمانداری کرمانشاه شده است.

وی ادامه داد: در این میان توجه خوبی نیز به حوزه بانوان شده چرا که حدود 80 درصد از پرونده های صادره در این بخش بوده و فعالیتهای بسیار شایسته ای صورت گرفته است.

قبادی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 200 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف که دارای پروانه فعالیت می باشند در سطح استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به برگزاری چهارمین نشست منطقه ای و کارگاههای آموزشی سازمانهای مردم نهادغرب کشور در حوزه زنان گفت: این دفتر در کنار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه برای هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش می کند.

وی ادامه داد: این نشست از لحاظ تعداد شرکت کنندگان بزرگترین نشست برگزار شده طی چهار دوره برگزاری آن می باشد چرا که با حضور 210 سازمان مردم نهاد قرار است برگزار شود در حالی که سه نشست قبلی تعداد سازمانها به عدد 100 هم نمی رسید.

قبادی در پایان گفت: دوره اول نشست سازمانهای مردم نهاد در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به صورت مشترک، دوره دوم در یزد و دوره سوم به صورت مشترک در کرمان و هرمزگان برگزار شد.

این نشست قرار است طی روزهای 17 تا 19 شهریور ماه با حضور استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در کرمانشاه برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار