کارگردانی تهرانی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جاده ناهموار تئاترکودک در کشور به مسیری صاف و هموار تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 15 September 2015
کارگردانی تهرانی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جاده ناهموار تئاترکودک در کشور به مسیری صاف و هموار تبدیل شده است.

به گزارش مهر؛عادل بزدوده با بیان اینکه در عرصه تئاتر با ناهمواری شدیدی مواجه بودیم، افزود: اکنون این جاده ناهموار به مسیری صاف و هموار تبدیل شده است.

بزدوده بیان کرد: تئاتر کشور به کمک هنرمندانی چون مرضیه برومند، رضا بابک و بیژن نعمتی شریف و کامبیز صمیمی جان تازه ای گرفت و عرصه جدیدی در تئاتر عروسکی و تئاتر کودک باز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به راحتی می توان از تئاتر سخن گفت، افزود: مسیر ناهموار تئاتر کشور به سمت هموار شدن هدایت و این موضوع به دلیل برگزاری جشنواره ها و سمینارها و چاپ نمایشنامه ها محقق شده است.

کارگردان تهرانی بیان داشت: نمایش «آهای تودیگه کی هستی؟» درمورد غازی است که از شخصیت خود ناراضی بوده و در مسیر داستان خود را با سایر حیوانات دیگر در می آمیزد و بدینوسیله از هیبت خاص خود خارج می شود.

بزدوده عنوان داشت: نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» شناخت از خود و ارزش دادن به داشته ها را به زبان کودکانه به تصویر می کشد.

وی اظهار داشت: طراح صحنه نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» مرحوم کامبیز صمیمی مفخر و بیژن نعمتی شریف هستند که این نمایش به یاد پیشکسوتان این عرصه به روی صحنه می رود.

وی در خصوص موضوع نمایش اظهار داشت: این نمایش ۲۲ سال پیش در کانون پرورش فکری اجرا شد و از آنجا که عوامل این تاریخ از پیشکسوتان عرصه تئاتر هستند به پاس زحمات پیشکسوتان این نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان اجرا می شود.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان همدان از ۹ تا ۱۴ مهر ماه در استان همدان برگزار می شود و نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» در بخش مسابقه کودک به کارگردانی و نویسندگی عادل بزدوده به روی صحنه می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار