تابناک-معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تحمیل جنگ 8 ساله باعث شد ایران اسلامی در صنایع دفاعی به خودکفایی برسد.
کد خبر: ۹۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 03 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس اظهار داشت: در 42 گذشته ملت بزرگ ایران شاهد به شهادت رسیدن فرزندانش در زمین، دریا، هوا، کوچه و خیابان بوده است اما این اتفاقات ذره ای ملت ایران را دچار تردید نکرده است و همبستگی ملی مردم افزایش پیدا کرده است.

وی افزود:اگر جنگ تحمیل 8 ساله را به ما تحمیل کردند ما امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی در صنایع دفاعی و تامین امنیت به خودکفایی رسیده است.


رئوفی بیان کرد: کرونا باعث شد ایران اسلامی در تولید واکسن کرونا به خودکفایی برسد و اقدام مقام معظم رهبری برای تزریق واکسن ایرانی در حالی که می توانستند از واکسن خارجی استفاده کنند نشان از باور عمیق رهبری به جوانان و توانمندی های داخلی است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به عملیات تروریستی آمریکا در انهدام هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقدام خصمانه آمریکا موجب به شهادت رسیدن 290 انسان بی گناه شد که 66 کودک بی گناه بین آن ها وجود داشت و به شهادت رسیدند؛ سرنشینان هواپیمای ایرباس پرواز 655 همه غیر نظامی بودند و توجیه هایی که آمریکا بعد از این اقدام مطرح کرد همه دروغ بود.


وی خاطرنشان کرد: عمل زیبای نیروی دریایی سپاه باعث می شود یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود که طبق بیان مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار