شهردار منطقۀ یک تبریز در دیدار با اعضای کانون نابینایان استان گفت: جامعۀ نابینایان و عزیزان روشندل را نیز از یاد نبرده و هیچ خدمتی را شیرین تر از خدمت به این قشر نمی دانیم.
کد خبر: ۹۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از شهرداری منطقه یک، داوود بهرا در این دیدار به انجام اقدامات خاص در حوزۀ مناسب سازی معابر وپیاده رو ها با استانداردهای لازم در خصوص روشندلان گفت : تلاش کردیم در این مدت نسبت به تناسب سازی کف پوش معابر وخیابانها وایجاد مسیرهای عبوری برای روشندلان و معلولین اقدام نموده وزمینه عبور و مرور آسان این عزیزان را در سطح منطقه فراهم آوریم.

شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان این دیدار گفت: شهرداری منطقۀ یک همواره در کنار این عزیزان بوده وخدمت در خورشان به عزیزان نابینا و معلول و رفع مشکلات ورسیدگی به امور ایشان را وظیفۀ اصلی خود می دانیم.

شایان ذکر است در راستای تکریم عزیزان روشندل از سوی شهرداری منطقۀ یک تبریز ، خانه مهر روشندلان با تمامی امکانات رفاهی و خدماتی توسط شهرداری منطقۀ یک پذیرای نابینایان عزیز می باشد و برنامه ای برای بزرگداشت روز جهانی نابینایان با همکاری شهرداری منطقۀ یک تبریز برگزار خواهد گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :