سرقت تجهیزات نقاهتگاه فردیس صحت دارد؟

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: خوشبختانه هنوز شرایطی پیش نیامده که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های البرز بیش از ظرفیت تخت‌ها باشد و به نقاهتگاه فردیس نیاز شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 31 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» پانته‌آ عینی با اشاره به وضعیت نقاهتگاه فردیس اظهار کرد: طبق توافقات صورت گرفته، تامین تجهیزات این مجموعه به عهده شهرداری، حراست و حفظ ایمنی آن به عهده سپاه و تامین سالن آن را نیز اداره ورزش و جوانان به عهده داشته است.

وی ادامه داد: البته طبق این توافق مقرر شده بود به شرط پذیرش بیمار، پشتیبانی و ارائه خدمات درمانی به عهده علوم پزشکی باشد.

وی توضیح داد: این مرکز آماده خدمات رسانی به مراجعین است ولی خوشبختانه هنوز شرایطی پیش نیامده که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های البرز بیش از ظرفیت تخت‌ها باشد و به این نقاهتگاه نیاز شود.

عینی تاکید کرد: برای مدتی از این نقاهتگاه برای تزریق واکسن استفاده می‌شد ولی با تعامل امام جمعه فردیس، فضای مصلی برای تزریق واکسن به متقاضیان در نظر گرفته شد و دیگر نیازی به استفاده از نقاهتگاه نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: اخبار مبنی بر سرقت تجهیزات این نقاهتگاه و یا تخریب آنها صحت ندارد و نقاهتگاه آماده است در موارد لزوم خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار