دستگیری قاچاقچیان چوب در مازندران

راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش "هولار" در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 02 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش "هولار" در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و ۲ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در "بابل"
فرمانده انتظامی شهرستان بابل هم از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بندپی شرقی درحین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و در بازدید از آن موفق به کشف ۲ هزارکیلوگرم چوب قاچاق شدند.

سرهنگ شالیکار افزود: چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: برای مقابله با قاچاق و از جمله قاچاق فراورده‌های جنگلی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور هم با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ داداش تبار افزود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

داداش تبار تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور ضمن تشکر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار