کشف ۶۵ کیلو هروئین در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵ کیلو گرم هروئین در ۲ عملیات جداگانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 13 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارحسن مفخمی شهرستانی افزود: یک توزیع کننده عمده مواد مخدر نیز دستگیر شد.
وی یادآورشد: در پي كسب خبري در زمینه جاسازي و انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از سوی دو توزیع کننده از استان های جنوبی به مقصد تهران ،مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي دليجان و آشتيان ، برنامه ريزي عملياتي لازم را براي بررسي موضوع آغاز کردند.
وی افزود: در تحقيقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد که مواد مخدر در قالب۲ محموله از مسیر های مختلف با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال به سمت پایتخت می باشد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مأموران این پلیس پس از اتمام تحقیقات میدانی و تعیین مسير حرکت خودرو ها، در هماهنگی با دستگاه قضائي، موفق به توقیف هر۲ خودروی حامل مواد مخدر در عملیات های جداگانه و در شهرستان های آشتیان و دلیجان شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در بازرسی مأموران پلیس از خودروهای توقیفی، ۶۵ کیلو گرم هروئین کشف و یک توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با تأکید برعزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر در کشور افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار