نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعضای هیات مدیره نظام پزشکی

نشست دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با دکتر نیکزاد رئیس، واعضای هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان بابل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 23 November 2021

به گزارش تابناک مازندران ، در ابتدای این دیدارصمیمانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خیرمقدم به هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی و تقدیر از خدمات آنان در راه خدمت به مردم اظه

نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعضای هیات مدیره نظام پزشکی
 

ار کرد: همدلی و همراهی مجموعه دانشگاه و سازمان نظام پزشکی زمینه را برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم فراهم می‌سازد.

 
دکتر عمادی ادامه داد:تکریم ارباب رجوع وظیفه ای سنگین و رسالتی خطیر است وجلب رضایتمندی، اصلی ترین هدف و وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف ما تعامل و همکاری با پزشکان است، ادامه داد: ما همواره خواهان نظارت بر پزشکان در جهت خدمت مطلوب به مردم هستیم نه اینکه خدمات آنان را نادیده و برخورد با این عزیزان را در پیش بگیریم.بلکه منظور ما این است که هم آبروی این عزیزان حفظ شود هم آبروی ما و هم آبروی جامعه.

وی ادامه داد: بدون همکاری و همراهی سازمان نظام پزشکی، دانشگاه قطعاً نمی تواند مطابق انتظارات در حوزه سلامت و رضایتمندی مردم گام بردارد.
 
در ادامه این نشست صمیمی دکتر نیکزاد رئیس سازمان نظام پزشکی بابل ضمن تبریک انتصاب دکتر عمادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهارداشت : به نمایندگی از طرف اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی بابل خوشحالم که این‌بار پزشک مردمی ،مخلص و آشنا به مشکلات مردم در منطقه محروم با یک رزومه بسیار خوب سکانداردانشگاه علوم پزشکی‌بابل‌شده است.

وی افزود:این سازمان با تمام توان و ظرفیت خود در کنار دانشگاه برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان فعالیت خواهد نمود.
 
دکتر نیکزاد خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی افرادی توانمند، سرشناس و دارای سوابق مدیریتی هستند که نیکنامی و خدمت صادقانه در این عرصه در کارنامه خدمت آنها وجود دارد.

وی در پایان گفت:نظام‌پزشکی بابل دارای ۲۵۰۰ عضو می‌باشدکه از فرهیختگان جامعه بوده ومی‌توانند برای شما پشتوانه اجتماعی و کاری باشند.


مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار