امام جمعه همدان بر استفاده از توان نخبگان در عرصه‌های سیاسی تاکید کرد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: نهاد‌های علمی با استفاده از توان و ظرفیت نخبگان باید در مسیر اصلاح ساختار‌های سیاسی و اقتصادی با انجام کار‌های پژوهشی حرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 25 November 2021
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: نهاد‌های علمی با استفاده از توان و ظرفیت نخبگان باید در مسیر اصلاح ساختار‌های سیاسی و اقتصادی با انجام کار‌های پژوهشی حرکت کنند.

به گزارش تابناک همدان، از ایرنا، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه در دیدار با سرلشکر "عزیز جعفری" مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) ضمن تاکید بر اینکه در برابر شبیخون فرهنگی باید فعالیت‌های مناسب و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: امروز نیازمند انسجام و هماهنگی بین مجموعه‌های دولتی برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم هستیم.

وی افزود: گاهی اوقات پس از فعالیت‌های مثبتی که زمینه ساز ایجاد اعتماد در بین مردم است همچون حضور بسیجیان و طلاب در سیل و زلزله، یک تصمیم غلط میتواند دیوار اعتماد مردم را به هم بریزد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: امام (ره) با یک سخنرانی همه مردم را منسجم می‌کردند و مانند انبیا الهی در قلب مردم نفوذ داشتند.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه لازمه تشکیل دولت اسلامی وجود ساختار و محتوای اسلامی است، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی تنها با حضور انسان‌های مخلص و مسلمان و بدون اعتمادسازی شکل نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات نیازمند مدیرام دغدغه‌مندی هستیم که توانایی ساختار شکنی و اصلاح ساختار‌ها را داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید سیاسیون خود را برای مردم و نظام فدا کنند، گفت: دولت‌ها به دلیل درگیری با برخی مشکلات گرفتار مسایل روزمره می‌شوند که این امر مانع از بروز تحول خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار