انتخابات در کرج الکترونیکی برگزار می‌شود

کد خبر: ۱۰۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 26 September 2015
مدیر کل سیاسی و انتخابات استان البرز از برگزاری الکترونیکی دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کلانشهر کرج خبر داد.

توکل لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز گفت: انتخابات پیش‌رو در 9 شهر کشور به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که کرج نیز یکی از این شهرهاست.

وی در توضیح نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی در کرج افزود: تمام مراحل انتخابات از جمع‌آوری آرا تا شمارش و اعلام نتایج به صورت الکترونیکی بوده و به زودی آموزش‌های لازم در این خصوص به متولیان این موضوع ارائه خواهد شد.

لطفی ضمن اشاره به مقدمات اجرای الکترونیکی انتخابات در البرز تصریح کرد: استان البرز آمادگی این کار را دارد و به احتمال زیاد تا آخر هفته جاری جلسه مشترکی را با مدیرکل انتخابات وزارت کشور برای بحث‌های اولیه در خصوص اجرای الکترونیکی انتخابات در کلانشهر کرج برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات البرز با تاکید بر مزایای الکترونیکی شدن انتخابات خاطرنشان کرد: استان البرز در گذشته شاهد اعتراضات زیادی به نتایج انتخابات بوده است؛ به همین دلیل اجرای الکترونیکی انتخابات می‌تواند با اطمینان‌دهی به همه مشارکت‌کنندگان شبهات احتمالی را رفع کند.

این مسئول در ادامه افزود: الکترونیکی شدن انتخابات می‌تواند مشارکت بیشتر مردم را نیز به همراه داشته باشد؛ زیرا زمانی که مردم احساس کنند مشارکتشان در انتخابات قطعاً تاثیرگذار است تمایل بیشتری برای حضور در انتخابات پیدا می‌کنند.

لطفی در پایان از رصد فعالیت تمامی کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش‌رو گفت و تأکید کرد: نامزدهای احتمالی از کانال‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند و تاکنون به جز دو تخلف جزیی مورد خاصی در استان گزارش نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار