رونق تولید و صادرات تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق بخش تولید، افزایش صادرات، برطرف کردن موانع، توجه به زیرساخت‌ها و همراهی دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی تنها راه برون‌رفت از وضع موجود و حل مشکلات است.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 11 December 2021

 عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان، اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات اساسی صنایع در استان می‌دانیم و در صورت نیاز از طریق دستگاه‌های ملی نیز پیگیر مسائل خواهم بود.

وی از هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا موانع و مشکلات موجود صنایع استان را شناسایی کنند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای رفع این موانع انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: به تمام مدیران دستگاه‌های دولتی اعلام کرده‌ایم تا رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای رفع موانع و تسهیل‌گری با بخش خصوصی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار بااهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم و مذاکراتی هم با چند سرمایه‌گذار انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی استان، گفت: باید با رفع موانع، رغبت سرمایه‌گذاران برای فعالیت را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در حوزه برنامه و بودجه، رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه و پایین آوردن نرخ بیکاری است.

اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف اقتصادی بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار