جذب هشت پزشک متخصص در شهرستان محلات

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از جذب هشت پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 22 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: با جذب و آغاز به کار این هشت همکار دارای تخصص، شمار پزشکان متخصص جذب شده در این شهرستان به ۱۸ مورد می رسد و امید می رود خدمات ارائه شده با کیفیت تری به همشهریان و روستاها و مناطق اطراف ارائه کنیم.
وی یادآورشد: این همکاران در رشته‌های تخصصی زنان، اطفال، داخلی، بیهوشی، روان پزشک، گوش و حلق بینی، رادیولوژی و ارتوپدی جذب شده‌اند.
وی تاکید کرد: پیشتر ۱۰ پزشک متخصص به شهروندان محلات خدمات درمانی ارائه می‌دادند و انتظار می‌رود با اضافه شدن هشت پزشک متخصص جدید، بسیاری از مشکلات و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان رفع شود.
دکتر قلیچ خانی ادامه داد: با تامین این پزشکان بیماران و مراجعان برای دریافت خدمات پزشکی تخصصی نیازی به مراجعه به شهرهای همجوار و صرف وقت و هزینه‌های جانبی ندارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در ادامه به احتمال شیوع ویروس جهش یافته اُمیکرون در استان و شهرستان محلات اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از خطرات و تلفات ناشی از ابتلا به این ویروس، می طلبد که مردم همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک و تزریق واکسن کرونا همچون روزهای نخست شیوع این بیماری جدیت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار