استاندار همدان:

همدان در راستای تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است

استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است
کد خبر: ۱۰۲۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 15 January 2022
استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اضهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان، فرماندارن، بخشداران، ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، بسیج و سپاه پاسداران در راستای مقابله با کرونا در استان قابل تقدیر و تشکر است. 

وی گفت: همراهی و همکاری نوسازی مدارس در تجهیز مدارس استان به سیستم تهویه، تقدیر و تشکر ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا را به همراه داشت. 

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: اقدامات و مجموعه فعالیت اصحاب رسانه و صدا و سیما نقش اساسی در اقناع‌سازی و ترغیب مردم به زدن واکسن کرونا، قابل تقدیر و تشکر است. 

وی یاد آور شد: طی هفته گذشته تمام شهر‌های استان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارند. 

استاندار همدان گفت: مشکلی به لحاظ ذخیره واکسن در استان وجود ندارد و مردم با رجوع به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند. 

وی گفت:  کلیه فعالیت‌های استان، متناسب با رنگ آبی مجاز خواهند شد. 

قاسمی فرزاد اشاره ای به  روند شیوع کرونا و ابتلا به آن در استان همدان، در هفته اخیر کرد و گفت: این روند کاهشی است، مردم برای تثبیت وضعیت موجود پروتکل‌ها را رعایت کنند. 

استاندار همدان در خصوص میزان واکسیناسیون گفت:  تا الان ۲میلیون ۷۰۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی افزود: ۱۶ درصد از جامعه هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این روش باید افزایش یابد.

استاندار همدان در خصوص واکسیناسیون نوجوانان گفت:  بیش از ۹۳ درصد از افراد سنی ۱۲ تا ۱۸ در استان، نوبت اول و بیش از ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

قاسمی فرزاد یاد آور شد:  بیش از ۹۳درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان نیز، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار