شرایط نامساعد جوی دلیل اصلی تاخیر درآسفالت طرح میدان مقاومت اراک

مدیر پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح اراک گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت از ۲۲ بهمن‌ماه پارسال آغاز شد و مقرر شده بود ظرف مدت ۱۸ به ماه به پایان برسد اما این طرح زودتر از موقع مقرر انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 30 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،روح الله دولت آبادی، افزود: اعتبار اولیه این طرح با آسفالت ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و شهید رجایی هزینه شده و از ۸۰ میلیارد ریال سهم آسفالت این طرح نیز، ۳۰ میلیارد ریال تاکنون برای آسترکشی هزینه شده است.
وی یادآورشد: مساحت این پل ۲ هزار و ۴۰۰ متر است و دارای چهار کنارگذر، ۲ مسیر زیرگذر که هر مسیر قسمت رفت و برگشت دارد و ۲ مسیر رفت و برگشت بی‌آرتی نیز ایجاد شده است.
مدیر پروژه تقاطع های غیرهمسطح اراک ادامه داد: تاسیسات مسیر اجرای این طرح با مشکلات زیادی همراه بود اما همه تلاش‌ها برای رفع موانع و اجرای با کیفیت طرح به کار گرفته شد.
دولت آبادی افزود: برای مدت یک ماه با مشکل کمبود سیمان مواجه بودیم و این مهم نیز مشکلاتی را در روند اجرای طرح ایجاد کرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مسئله اصلی برای زیربار ترافیک قرار دادن این طرح، آسفالت است که این موضوع نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی و سردی هوا با تاخیر همراه شده است.
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح مقاومت اراک اضافه کرد: اگر شرایط هوایی اجازه دهد، کار آسفالت این طرح بزرگ انجام می‌شود و امید است شهروندان همچنان صبوری و همکاری خوبی داشته باشند تا یک طرح با کیفیت در اختیار آنها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار