افزایش ۲ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در هرمزگان

تابناک-مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیمه‌شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان به بیش از ۳۳۴ هزار نفر رسید. در حال حاضر ۳۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که به نسبت ابتدای سالجاری حدود بیش از ۲ درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 03 February 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان عباس اکبری اعلام کرد: بیمه‌شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان به بیش از ۳۳۴هزار نفر رسیده است که به نسبت ابتدای سال حدود ۲.۳درصد رشد نشان می دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان ۲۹۱ هزار و ۷۴۰ نفر بیمه شده اجباری ، ۱۱ هزار و ۲۶۵ نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد، ۵ هزار و ۶۷۴ نفر بیمه شده اختیاری، ۸ هزار و ۴۳۳ نفر کارگر ساختمانی و ۶ هزار و ۳۵۸ نفر راننده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

اکبری افزود: ۲ هزار و ۲۲۱ نفر طلاب و روحانیون، یک هزار و ۴۳۳ نفر بافنده، یک هزار و ۹۷۰ نفر کارفرمای صنفی، ۲۴۰ نفر باربر، ۸۳۴ نفر خادمین مساجد نیز جزو بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان محسوب می شوند و از خدمات این سازمان استفاده می کنند و ۲ هزار و ۵۷۴ نفر بعنوان بیمه شدگان بیکار ماهانه از این اداره کل مقرری بیکاری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه آمارهای ارائه شده صرفاً معرف تعداد و ترکیب بیمه شدگان تامین اجتماعی در هرمزگان است، عنوان کرد: تعداد ۵۷ هزار و ۳۵۵ نفر مستمری بگیر اصلی و ۳۹ هزار و ۹۴۸ نفر نیز به عنوان افراد تبعی مستمر بگیران تحت پوشش خدمات این سازمان هستند.

اکبری تعداد دقیق افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان را ۹۹۱ هزار و ۶۶۸ نفر اعلام نمود که معادل نیمی از کل جمعیت استان است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار