امام جمعه یزدهشدار داد:

جوانان در زندگی سرگردانند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان با استفاده از نفوذ رسانه‌های مختلف به دنبال نا‌امید کردن جوانان از اسلام هستند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 29 September 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری  در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه یزد افزود: استکبار جهانی توسط رسانه‌های مختلف به دنبال دور کردن نسل جوانان از ارزش‌ها و انقلاب و اهداف مقدس آن هستند.

وی با اشاره به نفوذ وسایل ارتباط جمعی و بخصوص ماهواره و اینترنت ادامه داد: ارائه تحلیل‌های نادرست از انقلاب و نظام خط اصلی دشمنان برای تضعیف باور‌ها و اعتقادات جوانان است.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: دنیای استکباری در سال‌های اخیر در این بخش سرمایه گذاری زیادی را انجام داده و می‌خواهد با تهدید نرم به اهداف خود برسد.
ناصری گفت: بر متولیان فرهنگی و آموزشی و فعالان رسانه‌ای و همچنین اساتید دانشگاه‌ها است که مردم و نسل جوان را بیش از گذشته به توطئه‌های فرهنگی دشمنان آشنا نمایند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جوانان کشور، امید به زندگی بهتر و دستیابی به اهداف مقدس را هدیه کرد تاکید نمود: جوانان انقلابی ما علیرغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان هیچگاه دچار بی‌هدفی و سرگردانی نمی‌شوند و با قدرت در مسیر حق و ارزش‌ها حرکت می‌کنند.


امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است بصورت امانت در اختیار ما گذشته شده و لذا باید با هوشیاری و بصیرت از آن حفاظت کنیم.
ناصری با اشاره به اینکه در دنیای غرب و برخی ملل اسلامی مردم و جوانان در زندگی دچار سرگردانی هستند، تصریح کرد: حاکمان آن کشور‌ها با ظلم و بدون توجه به معنویت فقط به فکر حکومت داری خود هستند.


طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف دانش افزایی آن‌ها در مباحث مختلف توسط نهاد نمایندگی رهبری و با همکاری سایر مسوولان دانشگاه یزد برگزار شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار