۷۱۵ واحد صنفی در جزیره کیش اخطار گرفتند

رییس اداره نظارت بر تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۷۱۵ واحد صنفی در این جزیره از سوی کارشناسان این اداره تذکر دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 05 April 2022

محسن کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان و ناظران بازار در طرح ویژه نوروز ۶ هزار و ۵۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این جزیره انجام دادند و به ۵۳ فقره شکایت رسیدگی کردند.
وی اضافه کرد: در نتیجه این بازدیدها ۶۱۴ مورد تذکر شفاهی و ۱۰۱ فقره تذکر کتبی به واحدهای متخلف داده شده و ۱۸ واحد نیز به علت تخلفات گسترده جریمه شدند.
کاظمی وی با بیان اینکه نظارت ها از بازار قبل از فرا رسیدن ایام نوروز آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت افزود: عمده تخلفات محرز شده در این بازدیدها فروش کالاها بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالاها یا سود قانونی فروشندگان بود.
وی افزود: این اداره قابل از آغاز طرح نظارت نوروزی نسبت به تامین کالاهای اساسی شب عید از جمله میوه و مواد خوراکی با همکاری عرضه کنندگان کالاهای جزیره اقدام کرده بود و در تعطیلات نوروزی مشکل خاصی در این حوزه پیش نیامد.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار