استاندار هرمزگان:روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است

تابناک-استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است گفت: مسئله فلسطین محوری‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 29 April 2022

به گزارش تابناک  هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس اظهار داشت: انتفاضه مردم مظلوم فلسطین از غزه آغاز و در دیگر مناطق این سرزمین ادامه پیدا کرد و اکنون نیز شاهد یک خیزش جدید در میان مردم فلسطین هستیم.

 

وی افزود: ملت ایران نیز از ابتدای انقلاب همواره حامی تمام مظلومان جهان بوده و همیشه از مظلوم حمایت کرده است و روش و مرام ملت ما دفاع از مظلومان در هر گوشه‌ای از این دنیا بوده است. 

 

استاندار هرمزگان گفت: این حمایت ملت شریف ایران از ملل مظلوم جهان با حمایت و دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده است. 

 

وی تصریح کرد: فلسطین به فرمایش حضرت امام(ره) پاره تن اسلام است و قطعاً ملت ایران با تمام توان از همه هسته‌های مقاومت و جبهه‌ای مقاومت حمایت می‌کند.

 

دوستی گفت: مسئله فلسطین اصلی‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است و بر همین مبنا ملت ایران و سایر ملل اسلامی حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت خود قرار داده‌اند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز مردم شریف بندرعباس با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس همگام با سایر آزادی‌خواهان جهان از مردم فلسطین حمایت کردند. 

 

استاندار هرمزگان گفت: یوم الله روز قدس شاخص بسیار خوبی برای جدا کردن جبهه حق از باطل است و حضور پر شور مردم بندرعباس در این راهپیمایی بزرگ نیز گواهی بر همین مسئله حق محوری مردم ایران اسلامی است

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار