نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان با سرپرست اداره کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان در نشستی با سرپرست اداره کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان به بررسی زمینه های همکاری مشترک و پی گیری جهت نیاز سنجی آموزشی به منظور آموزشهای مورد نیاز پرداختند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 08 June 2022
 به گزارش تابناک کردستان ، فردین وکیلی گفت: دغدغه سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، آموزش مستمر و با کیفیت و نیز تربیت نیروی متخصص در جامعه و ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار جامعه است که در این راستا آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای با رویکرد کارآفرینانه به دنبال ایجاد و توسعه اشتغال پایدار است.

وکیلی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی و بروز را از برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و افزود: از آنجا که نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است در این راستای آموزش های فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی می‌تواند نقش مهمی در تولید نیروی ماهر و خلاق در برآوردن نیاز بازار و صنعت با ارائه آموزش‌های تقاضا محور و بر اساس نیاز جامعه، استاندارد و منطبق با آموزش‌های روز داشته باشد.

در پایان : طرفین ضمن اشاره بر لزوم توسعه آموزش های مهارتی در جهت توانمندسازی جامعه هدف، بر تداوم همکاری های مشترک  تاکید کردند.   
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار