نظارت ۵۰۰ بازرس بر عرضه مواد غذایی در مشهد

رییس کار گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نظارت بر تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز اقامتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه توسط ۵۰۰ بازرس در قالب طرح تابستانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ 18 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: طرح نظارت ویژه بر اماکن اقامتی، رستوران‌ها، فست‌فودها، نانوایی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و دیگر صنوف مختلف محدوده حرم مطهر رضوی و مناطق ییلاقی زیر پوشش این دانشگاه انجام می‌شود. وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص فصل گرما و افزایش حضور زائران بارگاه منور رضوی در مشهد، تشدید اقدامات کنترلی در حوزه کیفیت غذا و آب و بیماریهای ویروسی و واگیردار از جمله کرونا و آبله میمونی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۵۰ نفر از بازرسان طرح تابستانه نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن اقامتی در مشهد و ۲۴۸ نفر دیگر هم در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه حضور دارند که این طرح از ۲۵ خردادماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در قالب طرح تابستان پرونده‌های متخلفان با سرعت بیشتری پیگیری شده و برخوردهای قاطع‌تر خواهیم داشت تا درس عبرتی برای دیگران باشد،چراکه هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم نیست و در این مسیر هیچگونه گذشت و کوتاهی‌ نخواهیم داشت.

باباخانی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی بلافاصله موضوع را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار