بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان

عملکرد مثبت مبنای اصلی اولویت بندی دستگاه‌ها برای تخصیص اعتبار

استاندار: طرح‌های ملی و اولویت دار استان باید طبق برنامه زمانبندی و وعده‌هایی که به مردم داده شده ساخته و تکمیل شود
کد خبر: ۱۰۵۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 16 July 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار  در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای پیشرفت طرح‌های اولویت دار استان گفت عملکرد مثبت و میزان پیشرفت پروژه‌ها مبنای اصلی تخصیص اعتبارات مصوب به دستگاه‌های اجرایی است.
دکتر اسدالله عباسی، با انتقاد از عملکرد نادرست برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در چگونگی تخصیص اعتبارات مصوب سفر و روند بررسی عملکرد پیمانکاران افزود: اجرای تعهدات از سوی پیمانکاران و میزان عملکردشان در پیشبرد طرح‌های ملی و اولویت‌دار استان به ویژه در حوزه‌های مهم کشاورزی، راه، راه آهن، محیط زیست و منابع طبیعی باید با شفاف سازی و صداقت همراه باشد.
وی با اشاره به اجرای شیوه‌های نادرست و خارج از چارچوب‌های قانونی از سوی برخی پیمانکاران برای جذب اعتبارات، گفتمیزان کارکرد و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها باید ملاک اصلی ارزیابی باشد و طرح‌هایی که با صداقت و شفافیت گزارش عملکرد مثبت دارند برای تخصیص اعتبار در اولویت قرار خواهد گرفت.
استاندار با تاکید بر اینکه بر پایه مدیریت جهادی و پایبند بودن به تعهدات می‌توان به نتایج مثبت و تاثیرگذاری دست یافت، افزود: تکیه بر روال و شیوه‌های نادرست گذشته در پیشبرد کار‌ها پذیرفتنی نیست و اگر دستگاهی برای جذب اعتبارات امسال، اقدام نکند اعتبارات را به ردیف‌های دیگر اختصاص خواهیم داد.
دکتر اسدالله عباسی، در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نباید از تخصیص اعتبارات متمرکز سازمان‌های متبوع خود نیز غافل شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار