تکمیل روشنایی قطعه سوم جاده کمربندی اردستان نیازمند سه میلیارد اعتبار

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت:طول مرحله سوم جاده کمربندی اردستان ۶ کیلومتر است و تکمیل آن نیازمند سه میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 27 December 2022

ابوالفضل کوهی افزود:مرحله نخست روشنایی جاده کمربندی اردستان به طول چهار و نیم کیلومتر با ۸۰ پایه با اعتبار ۲ میلیارد تومان به طور مشارکتی از محل کمک‌های دفتر نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، راهداری و امور برق شهرستان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد:همچنین مرحله دوم محور یادشده از جایگاه سوخت کمربندی تا دانشگاه پیام نور اردستان به طول ۴ و نیم کیلومتر و صرف اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد تومان به صورت امانی از سوی اداره راهداری در سال گذشته انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بیان کرد:عملیات اجرایی مرحله سوم طرح یادشده آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کوهی با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان و اصلاح واریانت و رفع قوس کمربندی اردستان‌ گفت: هم اکنون ۳ اکیپ روکش آسفالت و لکه گیری هندسی در محوراردستان- بادرود و سه راهی اصفهان مشغول به کار هستند.
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان تصریح کرد: نیروهای اداره راهداری ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیت اردستان تا مهاباد را لکه‌گیری هندسی و حدود ۱۰ کیلومتر را روکش آسفالت کردند.
کوهی افزود: نیروهای راهداری از شروع فصل سرما تاکنون حدود ۱۳۰ تن شن و نمک در جاده‌های منطقه پخش کردند و در حال حاضر در تمام جاده‌های اردستان تردد برقرار است.
وی یکی از چالش های جاده‌ای شهرستان را جانمایی باند دوم محور اردستان - زواره عنوان کرد و افزود: یک نقطه بسیار حادثه‌خیز در این محور، روبروی شهرک صنعتی اردستان وجود دارد که باعث شده رانندگان خودرو، و به ویژه موتورسواران خلاف جهت حرکت کنند و هر لحظه امکان وقوع حادثه ناگوار وجود دارد که باید هر چه زودتر برای رفع این نقطه حادثه خیز برنامه‌ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار